Partnereink véleménye  
iwiw facebook twitter

 

SZEPLAST Kft. véleménye rólunk (2010.10.14.):

A Rádió 88 az életünk része, kapcsolatunk gyümölcsöző ezért elsőként a Rádió 88 csapatát, hallgatóit szeretnénk tájékoztatni arról, hogy:
Örömmel adhatunk hírt arról, hogy a SZEPLAST Kft.  ismét ott segít, ahol szükség van rá. November 26-án este 21:30-tól a VIASAT3  ÁlomÉpítők műsorában a SZEPLAST Nyílászáró Gyártó Kft, egy rászóruló  árvízkárosult családon segít.
Kísérjék figyelemmel, hogyan tud a  MAKÉSZ, A SZEPLAST Nyílászáró Gyártó Kft, a helyi önkormányzat, és a  közösség méltó otthont teremteni, valóra váltani egy ÓNODI család álmát.   ÁlomÉpítők a VIASAT3-on november 26-án! 
www.szeplast.hu

 

 

Max Konyha véleménye rólunk (2010.02.16.):

A  Rádió 88-al kb. 6 éve vagyok kapcsolatban,ez idő alatt sok közös reklámunk volt melyek gyorsan és az igényeim figyelembe vételével készültek.
A hatékonyságukkal meg vagyok elégedve bár egy kereskedő mindig törekszik a jobbra és a többre,ebben is partner a rádió.
A kapcsolat tartóim mindig  segítőkészek, és vidámak mely a mostani világban fontos érték.

www.maxkonyha.hu

 

 

PANORAMA Kft. véleménye rólunk (2010.02.12.):

A PANORAMA Kft. már 2 éve tart fenn szoros kapcsolatot Önökkel a rendszeresen megjelenő hírdetései kapcsán. Munkatársaik közvetlensége, segítőkészsége, megbízhatósága elnyerte bizalmunkat. Munkájukról csak elégedettséggel tudunk nyilatkozni. A színvonalas, fiatalos rádiós műsoraik rendszeres hallgatói vagyunk.
Munkájukhoz ezúton is gratulálunk és további sikereket kívánunk.
A rádióban elhangzó hírdetéseink hatékonysága kézzelfoghatóan nem mérhető, de a hallgatottságuk révén cégünket széles körben megismerték, illetve megismerik. Mi elsősorban azt várjuk el, hogy létezésünk benne legyen a köztudatban.

Ezért Önök sokat tesznek. Köszönjük! 

www.panoramaablak.hu

 

 

Autószerviz 96 Kft. véleménye rólunk (2009.02.):

A rádióval közösen készült kampányok hatékonysága mindig tökéletes volt.
A kampány jól megszervezett, precíz, kreatív és csapatmunkát tükrözött/tükröz.
A kollégák segítőkézséget mutatnak mindenféle kezdeményezés, illetve megkeresés iránt.
Szívesen működnek együtt partnereikkel, hallgatóikkal. Igyekeznek mindig a legtöbbet nyújtani tudásukból.
Konkrét esemény jellemzése: Tmax Zenei Teszt

  • színvonalas
  • gördülékeny
  • szórakoztató, kikapcsoló jellegű
  • teljes körű
  • figyelmes program

A hallgatók úgy nyújtottak -és remélem idén is sikerül megszervezni - számotokra, munkátoknak segítséget, hogy azt észre sem vették. Nem terheltétek meg őket ilyen-olyan ostobábbnál-ostobább kérdéssel, feladattal.

Reklámblokkok és reklámok:

Számomra mindig is többet adott egy olyan reklámspot, melyet egy színésszel, vagyis a rádiótól független, idegen hanggal készítetek. Sokkal jobban elkülönül a saját hangjaitoktól, ezáltal a hallgató jobban felfigyel annak mondanivalójára, tartalmára.
Arra azért nem árt odafigyelni, hogy az egymást követő reklámspotokat ki mondja, illetve ki fejezi be. Értem itt pl: az egyik reklám végét ugyanaz a kolléga fejezi be, aki a következő spotot mondja fel.
 Szerintem nem árt minimum 2 hónap után a kampányt tartalmában megváltoztatni. A karakteres személy természetesen maradhat, hiszen az ő hangja az azonosító.

www.tmax.hu

 

 

Ingatlan Cafe Kft. véleménye rólunk (2009.02.):

Irodánk nyitása alkalmából terveztünk egy olyan marketingkampányt, amelynek szerves része volt a rádiós reklám. Nem volt kérdés, hogy ha viszonylag rövid időn belül ismertek szeretnénk lenni, akkor a nyomtatott sajtóban és az interneten megjelenő hirdetésink mellett a rádióban is hallatunk magunkról.
A rövid, figyelemfelkeltő spotok mellett hasznos volt egy-egy kitelepülés, amelynek keretén belül kb. 2 órás műsor szólt az irodánkból játékkal, kérdésekkel - mindez hétköznap délután, csúcsidőben.
A rádiókampány az iroda nyitása előtt 1 hónappal kezdődött és csaknem 3 hónapig tartott. Tartalmilag mindig más és más jelent meg (beharangozó, image, akciók); a cég neve, elérhetősége és szlogenje állandó volt.

www.icszeged.hu

 

 

Quattro Mobili véleménye rólunk (2009.02.):

Hogy mennyire hatékony a rádiókampány a Rádió 88-nál? Nos, az első kitelepülés alkalmával az első élő bejelentkezést követő 10 percben 3 érdeklődő jött be az üzletbe, mert hallgatta a rádiót. Egy átlagos 1 hetes napi 5-6 alkalmas spotos megjelenésnél a vásárlók 90%-a rádióhirdetésre érkezik és még az azt követő héten is érezhető a hatása. Tanács a hirdetés szövegével kapcsolatban: A rádió kampány célja a figyelemfelkeltés nem az eladás. 1 konkrét "ütős" ajánlat jól konferálva "behozza" az érdeklődőket, a többi már csak rajtad múlik.....

www.quattromobili.hu

 

 

CAR TOUR Szeged véleménye rólunk (2009.02.):

A tavaly  nyári görögországi hirdetésünk nagyon jól sikerült!!!
Várjuk az idei szezon kezdését, hogy ezt a hirdetési formát újra igénybe vehessük.

www.cartour.hu

facebook  88