Még mindig a rádiós hirdetések elérése az egyik legjobb az összes médium közül!
Egy friss kutatás szerint a rádió heti elérése igen magas, a 90%-ot is meghaladja. Ezért a heti rádiózók és a teljes népesség közötti átfedés nagyon nagy.
A felmérésből kiderül, hogy a rádióhallgatóknak az átlagnál fontosabbak a környezettudatosság, a fenntartható fejlődés szempontjai – annyira, hogy anyagi áldozatra is készek ennek érdekében. Emellett az egészségtudatosság is hangsúlyosabban jelenik meg náluk, és az átlagnál szélesebb látókörűek, tájékozottabbak, így tudatosabb fogyasztók is.
Forrás: Kantar Hoffmann TGI kutatás, 2020 Q3-Q4 – 2021 Q1-Q2 (N=14 000 fő)
A PR-riportok, szakemberi ajánlások ezek alapján jól működnek a rádióban, és a nyereményjátékokra, promóciókra is nyitottabbak, jobban aktivizálhatóak ilyen kampányokban. A rádióhallgatók általánosságban is fogékonyabbak a reklámokra, és sokkal kisebb körükben a reklámok elutasítottsága.