09:00 - 13:00 Hello Szeged! 13:00 - 16:00 Vaffer Mixer 16:00 - 18:00 Let’s GO! Heti műsor

Miért hatékony még mindig  rádióban hirdetni?

Még mindig a rádiós hirdetések elérése az egyik legjobb az összes médium közül!

Egy friss kutatás szerint a rádió heti elérése igen magas, a 90%-ot is meghaladja. Ezért a heti rádiózók és a teljes népesség közötti átfedés nagyon nagy.

A felmérésből kiderül, hogy a rádióhallgatóknak az átlagnál fontosabbak a környezettudatosság, a fenntartható fejlődés szempontjai – annyira, hogy anyagi áldozatra is készek ennek érdekében. Emellett az egészségtudatosság is hangsúlyosabban jelenik meg náluk, és az átlagnál szélesebb látókörűek, tájékozottabbak, így tudatosabb fogyasztók is. 

Forrás: Kantar Hoffmann TGI kutatás, 2020 Q3-Q4 – 2021 Q1-Q2 (N=14 000 fő)

A PR-riportok, szakemberi ajánlások ezek alapján jól működnek a rádióban, és a nyereményjátékokra, promóciókra is nyitottabbak, jobban aktivizálhatóak ilyen kampányokban. A rádióhallgatók általánosságban is fogékonyabbak a reklámokra, és sokkal kisebb körükben a reklámok elutasítottsága.